Sider

tirsdag den 24. april 2012

sybøger






lånt her
lånt her
lånt her
Jeg holdt fødselsdag i lørdags og var sÃ¥ heldig at fÃ¥ bogen "børnetøj du selv kan sy 0-4 Ã¥r" af min storebror og hans familie.  jeg er allerede godt i gang med en quiltet jakke med skrÃ¥ lukning til prinsessen derfra.   Samtidig har jeg købt "tøj du selv kan sy" hos Vejle Antikvariat til 125 kr plus porto sÃ¥ forhÃ¥bentlig kan der ogsÃ¥ blive til en quiltet jakke til mig selv, hvis resultatet af prinsessens bliver til at holde ud. Sidst men ikke mindst har min svigermor været sÃ¥ sød at forærer mig sit eksemplar af bogen "børnetøj du selv kan sy 5-12 Ã¥r" sÃ¥ fremtiden er ogsÃ¥ sikret:-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...