Sider

onsdag den 18. december 2013

Barselsbesøg og begyndende migræne

Efter en dag med teatertur med klassen, køb af den sidste julegave for i år og et skønt barselsbesøg hos Jenny( eyes of Jenny) kom jeg hjem med en begyndende migræne. Heldigvis er prinsessen på ferie hos bedstemor og bedstefar så jeg kunne snuppe lidt mad, tage et dejlig langt bad og så ellers smide mig på sofaen med strikketøjet. Jeg er ved at lave en rib-kant på min vinterhue i det lækreste Lama uld fra strikkebogen.dk. Kanten bliver i bomuld. Tror det bliver godt da huen ellers var lige lidt for kort.

Disse små futter blive givet til Jenny og hendes dejlige lille cornelia. De faldt heldigvis i rigtig god jord. Strikket i uld/bomuld fra garnudsalg.dk og efter opskrift fra bogen "blød begyndelse".


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...