Sider

lørdag den 15. marts 2014

Eget havblik

Er gået i gang med en hjemmekomponeret poncho med knapper ned foran. Jeg er ved at fylde godt med maven så har ikke rigtig noget der kan varme her i foråret. Og er altså for nærig til at købe:-) Derfor tænkte jeg, at en poncho lige var sagen, men da der kun er 13 uger til termin, ville det være ærgerligt at lave noget der ikke rigtig er brugbart, når den lille kommer. Sidst brugte vi babybjørn så derfor er der kommet knapper i og ingen rulkrave, så den lille kan sidde på maven med ponchoen udenover. Eneste minus er, at i stedet for ren retstrik,
skal jeg nu også strikke vrang. Så jeg speedstrikker for at blive færdig, før jeg vokser ud af min vinterjakke. Garnet er blackhill højlandsuld fra garnudsalg.dk. En blå garnblomst og en enkelt nøgle varm blå. Drømmer om at besøge butikken i Aalborg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...