Sider

fredag den 25. april 2014

barselsstart

Så er min barsel med lillesøster skudt godt i gang. Jeg havde første rigtige barselsdag efter påsken og har kunne fejre min 30 års fødselsdag stille og rolig med besøg af en lille flok veninder, der alle også er på barsel med deres små guldklumper.
Fik både gavekort til brunch med tøserne fra mødregruppen. chokolade, super lækker håndcreme og et hjemmegjort etui til strikkepindene og hæklenålene.

Jeg arbejder på højtryk med de kreative projekter. Finder hele tiden noget nyt jeg gerne vil lave og jeg tror bestemt ikke de 32 dage der i dag er til termin kommer til at virke så lange som de gjorde sidst. Nu ved jeg jo hvad der venter forude. Har fået gjort lidt færdigt.

En kjole til den store prinsesse. Endnu har hun ikke ville prøve den men den 24 maj skal vi til fødselsdag og der skal hun have den på. Den er i blackhill uld/bomuld fra garnudsalg.dk
Denne cardigan og hjelm er i truntegarn med opskrift fra "blød begyndelse". Den er blevet lidt for stor men så luner den ind i efteråret og det er jo også rart. Den bliver nu pakke i tasken der skal med på Skeby så må vi se om den er alt for voldsom at give hende på.
Skoene er hæklet og er altså lige store selvom billedet snyder lidt:-) de er i blackhill højlandsuld fra garnudsalg.dk.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...