Sider

søndag den 26. februar 2012

godt i gang er halv færdig... eller hvad man nu siger

Er kommet rigtig godt fra start på cardiganen til min kæreste.

Har lavet ryggen og venstre forstykke så synes selv jeg er rigtig godt med. Har dog måtte en tur forbi optikeren og få mig et par læsebriller der kommer i næste uge. Håber det så kan gøre det af med nogle af de små hovedpiner jeg går og har. Optikeren mente i alt fald der var chance for at det kunne hjælpe, men hun skal jo også sælge briller.

2 kommentarer:

  1. Det ser ud til at blive rigtig godt!

    Ja, der kommer jyden op i dig :) sælgere skal man ikke stole på ;)

    SvarSlet
  2. Nej man skal ikke tro på alt hvad man bliver fortalt:-)men har nu fået brillerne og tror faktisk at hvis jeg får dem brugt så kan de hjælpe. Nu skal jeg bare lære at tage dem på.

    SvarSlet

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...