Sider

tirsdag den 17. april 2012

Længe siden sidst

Hold op hvor har der været stille den sidste tid fra min hånd. Men det er bestemt kun ved computeren der har været ro. Mille har haft falsk strubehoste og i den forbindelse sovet rigtig dårligt så der kunne jeg ikke finde ro til også at skrive indlæg. Jeg begynder desuden på arbejde igen om 1½ uge og er derfor i gang med at gøre en masse små og store projekter færdig. De næste dage vil jeg fremvise nogle af alle de ting der er kommet ud af den sidste måneds arbejde.
 Vi havde en rigtig god tur til Sillerslev på Mors hvor mine forældre har et sommerhus. Ud over en dag med sne var vejret fint til påskefrokoster og indendørs hygge og så lige en enkelt tur ud og gynge og mærke græsset.
Hjemme i lejligheden er vi også begyndt at komme lidt ud selvom prinsessen endnu ikke kan kravle. Hun synes det er meget overvældende at sidde i græsset og se sig omkring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...