Sider

mandag den 24. marts 2014

Ligger stadig med benene oppe

Ligger hjemme med benene oppe pga risiko for en begyndende blodprop i det ene ben som følge af min graviditet. Ikke noget farligt men må ikke gå på arbejde før jeg har fået støttestrømper på og de lader vente på sig. Håber meget jeg kan hente dem i dag da de skal prøves af et par dage inden jeg må genoptage arbejdet. Har tre uger tilbage inden den rigtige barsel. De skal være på en deltidssygemelding. Synes det er ærgerlig at slutte af på denne måde.
Tiden går med garn. I sidste uge blev det til en poncho som nu er vasket og ligger til tørre i solen. Denne uge bliver det vist til lidt arbejde på mit hæklede tæppe i bedstemorfirkanter. Ville være rart at få færdig så det kan komme i brug. Disse nøgler mangler at blive til firkanter, og de sorte til kanter. Så ca 100 firkanter mere:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...