Sider

mandag den 11. august 2014

Lillesøster er kommet:-)

Denne lille guldklump er skyld i at bloggen står helt stille. Hun kom til verden den 22 juni og jeg har næsten ikke rørt garn siden. Har dog lige måtte strikke en trøje til hende da jeg ikke havde noget så småt :-) hun er nu tre uger og familien holder sommerferie i de næste tre uger så der kan forhåbentlig blive lidt tid til krea også. Vi har en masse små projekter i huset som også skal ordnes og så skal vi på en masse små udflugter samt i familiens sommerhus:-)


Efter en formiddag i ikea (hvor vi har fået inspiration til en masse nyindkøbte til huset) hvor der er købt ind til alle vores ideer, sover den store prinsesse og jeg har smidt en gang cookies i ovnen.

Det er vel helt okay når vi har heldagsregn og haven nydes indefra.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...