Sider

torsdag den 30. juni 2011

Legetæppe klar, videre til næste patchworkprojekt

Så blev legetæppet syet helt færdigt og er nu vasket og strøget og klar til babys ankomst. Er nu gået en uge over tid så hvis der ikke sker noget af sig selv snart vil jeg blive sat igang på søndag. Glæder mig til at møde baby!

Næste ting der skal gøres helt færdig, er denne bordløber/dug til vores natbordskommode. Den mangler kun lige at blive quiltet, så er den også helt klar.

Har en dårlig vane med at begynde på et projekt og så kører surt i det og begynde på noget nyt. Vil egentlig gerne have det færdigt, men jeg ser ofte noget andet, der kunne være fedt at lave og så går jeg igang med det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...