Sider

søndag den 19. juni 2011

 Gave til navngivningsfest.
Mit første patchworktæppe. Mange ting var lavet anderledes hvis jeg skulle sy det nu, men er alligevel glad for det-
Legetæppe til min egen baby. Ved ikke hvilket køn jeg får så farverne skal kunne bruges til begge køn.

Her er lige et par billeder af nole af de kreative projekter jeg har haft gang i indtil videre. Det er mest blevet til baby ting da det er hvad der fylder i hovedet for tiden men jeg er begyndt at glæde mig til at kunne sy lidt til mig selv igen.

1 kommentar:

  1. Hej Mette :)

    Hvor ser det bare godt ud! Jeg er glad for, at du er klar til at vise os alle, alle de flotte ting du laver...

    ...Men nu vil jeg gerne se en baby :)

    SvarSlet

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...