Sider

fredag den 16. marts 2012

Bluse færdig og bord undervejs

Så blev prinsessens bluse endelig færdig. Den er lige lidt for stor, men er også strikket i tynd bomuld så når vi kommer til maj og vuggestuetid, vil den være helt perfekt. Den har et par fejl men vist kun noget jeg selv kan se så er alt i alt rigtig godt tilfreds og glad for at jeg blev færdig inden hun vokser fra den.


Her er lige et billede af det garn jeg købte hos Garnlageret. De tre gule og den brune er købt hjem til en giraf jeg er ved at hækle til Mille. Jeg har jo købt dette mønster og mangler nu kun at lave de fire ben så er den færdig. Mille er allerede helt vild med den:-)
I den lille plast pose ligger tre symærker hvor der står "handmade by my mom". kunne slet ikke stå for dem. Overvejer at købe symærker med "Sigaards tidsfordriv" trykt. kunne være meget fint med den finish på tingene.
Da jeg bestilte garnet ville jeg bruge resten til at hækle en jakke til Mille, men tror måske jeg har forelsket mig i disse hæklede blomster og vil lave et eller andet med dem. Men først skal jeg lige have giraffen og kærestens trøje færdig:-)

 Min kæreste har også en kreativ side, selvom det nogle lidt andre ting han kaster sig over. Han er nemlig i gang med at male vores gamle spisebord hvidt. Fik ikke taget et rigtig førbillede, men har da fået et enkelt ben med og så et undervejs. Planen er at bordpladen males her i weekenden. jeg er selv meget spændt på om der kommer pletter, hvis vi spilder på den hvide maling. Men det er da et forsøg værd og det ser i alt fald rigtig godt ud ind til videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...