Sider

mandag den 19. marts 2012

Vellykket bukseforsøg

Har en drøm om at bruge noget af alt mit stof til tøj til prinsessen. Har derfor købt et "stof og stil" mønster og lavet første udgave af et par bukser. Jeg har sat rib i foroven og -neden i stedet for løbegang og elastik som der stod i mønstret, fordi det giver lidt længere levetid til bukserne og en linning der kan foldes op over maven og varme, når hun skal ligger og maver sig rundt på gulvet.
Er egentlig godt tilfreds og har allerede planer om hvordan næste par skal se ud. Har noget babyfløjl der kunne være godt til det.

2 kommentarer:

  1. Hvor lækkert! Elsker stoffet :)

    Du er der rigtig kommet i gang med at blogge :) dejligt at se :)

    SvarSlet
  2. ja har givet den en skalle her de sidste par dage. Tror det er vejret der giver lidt overskud. bukserne er faktisk rigtig gode når de kommer på og stoffet super sødt, lidt a la nattøj i kvaliteten.

    SvarSlet

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...