Sider

lørdag den 10. august 2013

24 timers krea-maraton

I går kl 17 rullede jeg ind på en campingplads ved Horsens for at holde krea døgn med en god veninde. 24 timer uden mænd og børn i en campingvogn var hvad det kunne blive til i år. Og det var skønt! Vi fik snakket, strikket, hæklet og snakket lidt mere helt uden afbrydelser. Det er ikke ofte det er sket de 2 år vi begge har haft vores prinsesser. Og lidt kom der også ud af det;

En nederdel til prinsessen blev færdig og mangler nu kun at få rettet elastikken til så den passer i taljen. 100% bomuld så lidt tung men rigtig god som vinternederdel.

Starten på en elefanthue med halsedissehals. Er fra http://www.pickles.no/artig-skrue-hettelue 
og strikket i noget uld/bomuld jeg havde fra garnudsalg.dk. Det samme er det par vantesokker jeg fik syet sammen 
 og som nu kun mangler et bånd eller en knap der kan fortælle og det er en dreng eller en pige eller en pige der 
har dem på.

Både mig og min veninde fik lært at lave zigzag mønster i stangmasker, så denne halve grydelap så også dagens lys:-)
Klokken 17 rullede jeg derfra igen. Med et kæmpe overskud på den helt personlige konto og en rigtig god oplevelse rigere. Mange tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...