Sider

tirsdag den 6. august 2013

Boligdrøm bliver virkelighed



Vi er blevet husejere:-)
Efter et lille halvt års søgen overtager vi 1. september vores drømmehus i landsbyen Søften lidt udenfor Århus.
Herunder kommer der lige et par billeder af hytten som den så ud i salgsopstillingen. Vi har masser af planer og drømme men det må komme lidt hen af vejen.
et par billeder af haven som den så ud i det tidlige forår. Er spændt på, hvordan den er at bo i og med.Den er rimelig ugeneret og lukket i forhold til naboerne.
spisestuen set fra begge ender
 køkkenet som det ser ud nu. ganske okay og funktionelt men på sigt vil vi nok ændre det.
 stuen ovenpå.
Vi vil nok forsøge os med lidt flere møbler og en mere opdelt stue så den også indbyder til læsekrog såvel som tv rum.





Soveværelset nedenunder som vi vil bruge i starten.
Herover et par af værelserne. 
Det med skrå vægge skal ryddes og laves til kontor/krearum.


 soverværelse ovenpå, som ligger med et 
 badeværelse lige ved siden af. det bliver til forældreafd. når prinsessen og evt søskende er store nok til at være alene nedenunder om natten.
Badeværelset nedenunder som trænger til en opfriskning men ellers er i god stand.












2 kommentarer:

  1. Kære Mette

    Sikke et lækkert hus I har fået jer! Vi flyttede i hus for et år siden, og sikke en omvæltning! Vi har simpelthen nydt det sidste år, og jeg glæder mig til mange flere i huset :-)

    Jeg vil glæde mig til at se flere billeder af herligheden :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Ja bare denne mdr er gået fantastisk hurtig. Har slet ikke tid til alt det jeg gerne ville nå, når jeg også skal passe arbejde. Kan slet ikke vente på julen og alt den hygge man kan få ind i sådan et hus.

    SvarSlet

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...