Sider

onsdag den 29. august 2012

Alene hjemme

Er for tiden alene hjemme med prinsessen, fordi kæresten er i Japan med arbejde. Så lejligheden ligner noget der kunne være løgn og ved jo godt at jeg burde gøre noget ved det, når prinsessen er blevet puttet, men helt ærlig... jeg vil hellere bruge tiden på at være kreativ:-) derfor går aftnerne i denne uge med at strikke af dette lækre garn fra garnudsalg.dk i farven "æbleskrald"(den grønne), som jeg kan se de ikke har mere af pt.
Har gang i lidt forskelligt med den som bliver vist frem når det er færdigt (skal bruges til gaver). Havde egentlig tænkt der også kunne blive tid til at sidde ved symaskinen om aftenen, men det ville indebære at rydde spisebordet, så den kan være her og det orker jeg ikke. Er nu også rart at krybe sammen i sofaen med et afsnit af en af de mange krimier og slappe lidt af. Den store rulle grå/brune i baggrunden skal blive til noget til mig selv og den rød/orange (appelsinskrald) bliver nok til noget til prinsessen. Den hvide, som er mere knækket hvid i virkeligheden, ved jeg ikke helt hvad skal blive til endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...