Sider

søndag den 5. august 2012

en weekend herhjemme


 Selvom det er dejligt at komme ud og se og opleve en masse, er det nu også skønt, når man har en rigtig hjemmeweekend hvor tiden bare går. Her i vores skønne lille have nød prinsessen og jeg eftermiddagen søndag, mens farmand lavede en rigtig lækker lasagne. Bemærk planterne på bordet. Prinsessen kan ikke lade være med at spise jorden, hvis hun kan komme til det:-)
Vi har købt et brio væghængt puslebord af nogle naboer og kæresten har fået hængt den op. Men den puslepude der følger med er temmelig kønsløs og kedelig så jeg har fikset et nyt aftageligt betræk i gul voksdug fra "stof og stil".



Prinsessen fik en ny hagesmæk med Bamse. Forsiden er af bomuld med strygeviseline på. Bagsiden er tisseunderlag med plastiksiden inde i smækken. Kantbåndet er hjemmelavet af en rest bomuld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...