Sider

fredag den 3. august 2012

Alt for længe siden sidst...

Hold op hvor har der været drøn på hen over sommeren. Jeg har slet ikke haft overskuddet i hverdagen til at lave indlæg og i vores alt for korte (3 uger) sommerferie sammen, fandt jeg ikke rigtig tiden til at sidde ved computeren. Men det betyder ikke at jeg har siddet med hænderne i skødet. Ud over tingende nedenfor, har jeg gang i en masse forskellige småprojekter, men ingen billeder at vise frem, men mon ikke jeg kan få taget lidt her i løbet af weekenden.




Det blev til en lille bold til en kollega der blev far i sommerferie. billedet er ikke supergodt men jeg har syet en strop i med en knapknude på så den lille har noget at gribe fat i.
 Så fik prinsessen en sommer-tynd buksedragt med bølget kant forneden. Rigtig lækker i uge 30, hvor vi var i sommerhus på Langeland og vejret rent faktisk var godt:-) Billedet er fra Odense Zoo hvor de sjoveste dyr ifølge prinsessen var gederne!
Mønsteret var fra "tøj du selv kan sy 0-4 år"
En rigtig fin sommerhat med en skygge der går godt ud over nakken og bindebånd så den rent faktisk bliver på. Også den er fra "tøj du selv kan sy 0-4 år".










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...