Sider

søndag den 7. oktober 2012

barnedåb

Min søde mindste niece er blevet døbt i dag og har fået navnet Ellinor. hun fik blandt andet denne hæklede prinsesse i gave. Mønstret er fra en bog min veninde lånte på biblioteket.  Synes selv hun er rigtig sød og overvejer kraftigt at lave en til prinsessen også. Det har taget frygtelig lang tid men resultatet er blevet godt.


Mine skønne store niecer på 6 og 8 har fået disse hel sol nederdele. Sidst jeg spurgte var ynglingsfarven hos dem begge grøn og stjerner er de begge også, så dette stof fra stof og stil var oplagt. Håber de kan bruges af tøserne, ellers må de rettes til. Det er ikke super nemt at sy så det passer i første hug men det går nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...