Sider

onsdag den 3. oktober 2012

syg igen...

Så er prinsessen ramt af sygdom igen. Hun har feber og blanke øjne, så mon ikke det er noget harmløst efterårshalløj hun har fanget i vuggestuen (der er smitsom øjenbetændelse i omløb, men det håber jeg, vi slipper for i denne omgang!).
Hun er helt smadret så sover formiddagssøvn nu og så er det jo oplagt lidt at opdatere bloggen her.
Jeg har en række ting jeg skal have færdig til på søndag, hvor vi skal til barnedåb ved min niece. Har virkelig lagt mig i selen denne gang for at få gjort tingene færdig til tiden og ikke bare springe til noget sjovere, når det er blevet for kedeligt eller svært. fik syet det sidste til dåbsbarnet sammen her i morges og skal så lige fikse det sidste til søstrene. ved det er lidt kryptisk men skal nok ligge billeder ud efter på søndag:-)
Sidst men bestemt ikke mindst skal jeg have strikket det sidste på kærestens trøje. Mangler et halvt ærme og det skal bare være færdig til søndag, for min mor har lovet at montere den for mig, så den kan blive helt færdig og taget i brug (forhåbentlig i efterårsferien).

Jeg har to skønne kollegaer der er gået på barsel i løbet af august og september. Synes de skulle have lidt hjemmegjort til at varme de små pus der kommer, med.
Den grønne djævlehue er i uld&bomuld fra garnudsalg.dk.
Den brunlige er i højlandsuld, også fra garnudsalg.dk.
Der er strikket med to tråde og de skulle gerne passe med det samme, da det jo er efterår/vinterbørn.



 
Puha det har ikke været nemt at skrive i dag. Startede kl 10 og klokken er nu 16.30 og jeg er ved at være færdig. Prinsessen har stadig feber men heldigvis ikke andet endnu:-) Håber på en rolig nat...









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...