Sider

søndag den 28. oktober 2012

lillepige vest

Så blev jeg færdig med vesten til min venindes datter. Den karrygule er prinsessens egen og den lilla er så til veninden. den blev rigtig fin synes jeg selv, også selvom jeg ikke have regnet rigtig i afstanden mellem elefanterne, så der lige er kommet et lille hjerte ind (øverst venstre) for at udligne. Min mor var så sød at presse den for mig og det hjalp meget på fordelingen af garnet i mønsteret.
Det er rigtig dejlig tv strikning da der strikkes på rundpind langt størstedelen af tiden. Opskriften er fundet her  og jeg har strikket str 2 år som lige nu passer fint til tøserne på ca 16 mdr. Tror også de passer næste efterår da kropsfiguren jo ændre sig lidt ved sådan nogle størrelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...