Sider

onsdag den 2. januar 2013

2013 ligger frisk forude

Puha så kom vi igennem december. Hvor dejlig den måned end er så overlader den altså ikke meget tid til andet end juleting. Og her er blogskrivning så røget ud. I dag har jeg så en alenefridag hvor jeg kan få ryddet lidt ud uden skal skulle have et øje på prinsessen også.
Dagen startede med en rask lille svømmetur på 900m på 30min (er ganske godt tilfreds) og bagefter indkøb på ingerslev torv og en tur i netto. Nu nydes så en kop kaffe og lidt sunde snaks( jeps jeg har også nytårsforsæt) inden jeg går i krig igen.
Mig og kæresten gav hinanden en iPad i julegave og det er den jeg forsøger at blogge fra. Kunne nok godt bruge nogle gode råd til, hvordan man ligger billeder ind og om der findes nogle apps, der kan gøre det lettere at gå til. Så sidder du derude og ved en hel masse så skriv endelig til mig...

1 kommentar:

  1. Hej søde Mette :)

    Der er blogger som app, den kan det hele. Og så er blogloving også som app, der kan man let læse indlæg. Men jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan man kommenterer på andres indlæg, uden at man pludselig ikke kan skrive videre.

    Det lyder som en rigtig dejlig dag! :) Jeg har måttet arbejde en del i dag og også lidt i går, men jeg har hygget mig med det :)

    Held og lykke i det nye år :)

    KLEM!

    SvarSlet

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...