Sider

onsdag den 9. januar 2013

opsamling på 2012



Har samlet lidt billeder sammen af nogle af de ting jeg har lavet i 2012, men aldrig vist her på bloggen. Det bliver ofte kun til at tage billeder af det færdige resultat og ikke også at skrive et indlæg.

den halvstore boks her ude til højre er syet i et stykke stof jeg holder utrolig meget af og har haft liggende i meget lang tid fordi det skulle gemmes... Men det ligger jo bare i en skuffe på kontoret og bliver ikke nydt overhoved.
Så nu er det blevet til denne boks med lynlås der indeholder de krea-ting jeg er i gang med og som 
jeg har i stuen. Prinsessen kan nemlig ikke åbne
en lynlås endnu:-)


Fremgangsmåden kommer fra All Momas Quilt som har lagt en rigtig fin beskrivelse ud. Jeg har så bare valgt at lave en stor boks. Målene er ca 40 x 18 x 16 cm


Desuden har jeg blot strøget et tyndt lag stryge-vieseline i som mellemlag og så quiltet på maskinen i skrå striber. Det kan anes på inderforet, som i øvrigt er en rest fra stof og stil.
Denne engel blev givet til en medhjælper i prinsessens vuggestue der skulle videre i livet. hun havde været med til at køre Prinsessen ind og vi var utrolig glade for hende, derfor skulle hun have en lille ting.
Den er syet i hånden over pap og består af 4 dele der sættes sammen, og så et hoved og en krone.
 Disse to nøgleringe blev givet til to dejlige kollegaer der skulle skifte afdeling på mit arbejde. De fik næsten ens gaver så de kunne tænke på vores afdeling når de så deres egen eller den andens nøgler. Jeg ved de er i brug og det gør mig rigtig glad:-)

1 kommentar:

  1. Sikke fine ting du har lavet! Du skal huske at skrive indlæg! Jeg elsker dem! :)

    Fed måde du har stillet dine billeder op på! Det kan jeg ikke finde ud af.

    KLEM!

    SvarSlet

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...