Sider

onsdag den 16. januar 2013

lækkert og lidt nemt i hverdagen

En gang imellem har vi brug noget, der kan gøre vores hverdag lidt ekstra lækker og nem, uden at det medfører dårlig kost af den grund. Så sender vi bud efter en kasse fra aarstiderne.com, som så dukker op mandag eftermiddag i vores skur.
Jeg ved ikke noget bedre end at åbne sådan et par kasser og se at der bare er lækre, sunde, bæredygtige råvarer klar til aftensmaden, i alt fald tre aftner (og ofte fire). Vi får en måltidskasse til 4 pers i 3 dage og det passer godt med at der så er lidt til madpakken.

Denne gang fik vi også tre kg appelsiner og mandariner, også øko, for ca 100 kr ekstra. Det er godt nok en dyr kilopris, men hold da op, hvor er de gode!
Jeg forsøger at holde mig fra hvidt sukker lige for tiden og det bliver immervæk lidt lettere, når der er noget lækkert frugt i huset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...