Sider

torsdag den 10. januar 2013

godt genbrug

 Denne fantastiske rugbrødsskærer fik jeg af mine forældre inden jul. Den er blevet kasseret af de tidligere ejere, reddet og har stået, ingen ved hvor længe, i en kælder hos en vicevært. Fundet frem til mine forældre, pusset helt af (havde gul lak på støbejernet), malet smukt op af min far, fået slebet skæret af en lokal skærsliber og nu står den i mit køkken. Det er en sand fornøjelse:-)
Vi bager i perioder selv vores rugbrød og ellers køber vi hos Føtex bageren få hundrede meter fra vores hjem.

Synes det er så lækkert at have ting omkring sig med en historie.Heldigvis har kæresten det på samme måde, så vi er enige om, at når vi engang skal til at møblere et frfremtidig hus, så må det meget gerne være med både brugt og gammelt, når bare det er smukt og brugbart.

Dette bord har mig og kæresten selv sat i stand for ca 2 år siden. Det er købt i Odder i en stor retro butik der ligger derude. Ganske rusten og med glasplader fik vi det for 75 kr (tror jeg nok) og så en gang slibning, maling og mosaiksten, så nu er det helt vores eget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hejsa
Jeg vil blive rigtig glad, hvis du sender mig en kommentar, til det jeg ligger ud...